HONDA CBF 600 S
HONDA CBF 600 S
A tulajdonosoknak tetszik. Sőt! Kifejezetten dícsérik:
Népítélet CBF 600 (2004-2007 pc38)
Az "A" korlátlan kategórájú vizsgamotorom is ez a típus (és ilyen kék mint a tesztmotor):
Ezt még te is könnyen elvezetnéd
Az alaposan frissített modell:
MOTORREVŰ Honda CBF 600 S (2008-2011 pc43)
A teszt végkicsengése: egy igényes, kezdő túrázó számára egyértelműen 10 pontos!
Totalbike CBF 600 (2008-2011 pc43)
Kifogásolni való alig akad rajta:
Tesztreszabott túramotor
Így hát emelett döntöttünk. Természetesen legyen piros!
A lábam persze ezen sem ért le, de a rallye versenyekről és a Forma1-ből ismert nagyhírű tunning cég (Lucas)
segítségével lényegesen javult a helyzet. A megoldás a Lucas MCTL118 ültető, amelyellyel a hátsó teleszkóp 35mm-rel lejjebb engedi a vázat a hátsó villára. Ilyenkor természetesen az első teleszkópokat is illik a motor hátuljával hasonló mértékben lejjebb engedni. A hátsó, központi rugóstag szerelése speciálszerszámokat igényel, ezért a műveletet Surira bíztuk.
Amíg a megrendelt alkatrész megérkezett és beszerelésre került csak nézegettem a motorom
és néha egy picit ráültem, hogy szokjuk egymást. :)
további képek a galériában
Az ültetés után végre kipróbálhattam!
Az első próba
2013. október 23.
Ehhez persze már nem volt elegendő a nagyon sok éves B kategóriás jogsi. Hosszas keresgélés után bukkantunk rá olyan motoros iskolára, ahol "magasságomhoz" megfelelő motort tudnak biztosítani. Hatalmas szerencsénk volt. Egy "Honda-hívő" iskola 125-ösén 2 óra, majd egy fojtott CB 500-on is 2 óra és a többi gyakorló órára jöhetett a CBF 600.
Ezt az iskolát jó szívvel tudom ajánlani!
Személyre szabás
A legfontosabb a már fent említett ültetés. Az első teleszkóp beljebb engedése a villahídban. Kormányemelő, melynek révén a kormányszarvat hátrébb lehetett állítani. Így már számomra azon kívül, hogy leér a lábam, jobban vezethető, mivel rendesen elérem a kormányt. A kuplungkar kezelése persze még így is gond a "magasságomhoz" arányos "hosszúságú" ujjaimmal. Egy állítható kuplungkar már álmaim netovábbja. :)
Ezen az átalakítások mellett a passzív biztonság fokozásáért egy Kappa bukócső felkerült a motorra. Már csak hab a tortán, hogy a vásárláskor kapott két Givi oldaldoboz kiegészítéseként egy hátsó dobozt is feltettünk. További locsogás helyett lássuk a képeket!